FRI FRAKT ÖVER 495 KR

★ ★ ★ ★ 4.4 / 5 PÅ TRUSTPILOT

KÖP JULKLAPPARNA NU - ÖPPET KÖP 60 DAGAR

Logga in

Adventsdeal – 15% på Nordwik

Kundservice/Leveransinformation

Leveransinformation

 

Leverans innan jul 🎁

För att få leverans innan jul gäller följande datum beroende på var i landet du bor och vilken speditör du väljer. Observera att leverans innan jul enbart gäller om du väljer expresshantering i kassan och avser endast produkter som finns i lager vid beställningstillfället.

Postnord postnummer som börjar på 65-68 samt 77-99: Tisdag 16 december
Postnord övriga postnummer: Onsdag 17 december
Instabox & Budbee: Torsdag 18 december

För leverans innan nyårsafton är sista beställningsdag 22 december och gäller enbart om du beställer med Instabox eller Budbee. Gäller när du väljer expressfrakt i kassan och endast produkter som finns i lager vid beställningstillfället.

Hur lång leveranstid är det för mina produkter?

När du handlar hos oss ska det kännas tryggt och enkelt. Därför kan du följa vilket datum vi beräknar att din order kommer skickas från vårt lager på flera olika sätt.

Har du redan en order som du inte fått leveransbesked för? Du kan alltid se när vi beräknar kunna skicka din order på mina sidor!

  • Innan du lägger en order - Beräknad tid till att produkten skickas visas på produktsidan under knappen LÄGG I VARUKORG, i varukorgen och i kassan.

  • När du har lagt en order – En orderbekräftelse skickas till din e-post så fort du lagt din beställning. Datumet vi beräknar att dina produkter skickas från vårt lager visas i bekräftelsen under varje produktnamn.

  • Uppdateringar eller förändringar - Vi meddelar dig via e-post om vi får uppdateringar från vår leverantör eller förseningar på vårt lager. Du kan dessutom se vilket datum vi beräknar kunna skicka din order i realtid på Mina sidor.

  • Din beställning är på väg - När dina produkter skickats från oss och du har fått ett leveransbesked kommer den valda speditören skicka löpande uppdateringar till dig. Du kan även gå till speditörens egen spårning genom länken högst upp i leveransbeskedet.

Fraktkostnader

Du hittar alltid aktuella fraktkostnader i kassan när du ska lägga din beställning. Vilken fraktkostnad som gäller beror exempelvis på storlek på beställning och om du vill att din order ska komma fram extra snabbt.

Aktuella fraktsätt och leveranstider beräknas utifrån produkterna i din varukorg. Du kan se vad som gäller för dina valda produkter när du går till kassan och väljer leveransadress. För produkter som finns i lager kan du välja prioriterad hantering mot en extra avgift som gör att vi hanterar din order snabbare.

Ångerrätt

Vi vill att du ska känna dig trygg när du handlar hos oss. Därför kan du, om du inte är helt nöjd med ditt köp, utöva din ångerrätt enligt gällande villkor. Läs mer om ångerrätt här.

Säker betalning

Vi erbjuder flera olika betalningsalternativ: kortbetalning, direktbetalning via bank och fakturabetalning. All känslig information krypteras vilket gör att betalningar sker säkert och effektivt. Nordic Nest AB innehar ett digitalt säkerhetscertifikat som utges av VeriSign Inc.

För mer utförlig information se här. Vi hoppas att du uppskattar att handla snabbt, enkelt och bekvämt hos oss på KitchenTime!